משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 300 ש”ח באתר!

משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 300 ש”ח באתר!

0 0.00 

כרית לברית מילה, סגולה לבן זכר? יצאנו לבדוק

כרית לברית מילה - סגולה לבן זכר

בעולם של הריון ולידה, יש הרבה אמונות תפלות ומסורות שעוברות מדור לדור. אחת האמונות היותר מעניינות ונפוצות היא שהכנה מראש של כרית לברית מילה יכולה להביא לבן זכר. במאמר זה נבחן את ההיסטוריה של האמונה הזו, נשמע עדויות ממקור ראשון וננסה להבין האם יש אמת מאחורי המיתוס.

כרית לברית מילה סגולה לבן זכר?

האמונה כי הכנת כרית לברית מילה לפני הלידה היא סגולה לבן זכר נעוצה במקורות יהודיים עתיקים. המסורת מספרת על אימהות שהכינו את הכרית המיוחדת בתקווה שהן תזכינה לבן זכר שיחגוג את ברית המילה. בעידן המודרני, המסורת הזו ממשיכה להיות פופולרית בקרב משפחות רבות, שמאמינות בכוחה הסגולי של הכרית.

כרית לברית מילה בעיצוב אישי

הכרית לברית מילה שלנו מעוצבת בעבודת יד עם עיטור מלמלה וכיתוב מרגש: “יברכך ה’ וישמרך” עם עיטור עלי כותרת סביב הברכה. הכיתוב המיוחד “בסימן טוב בן בא לנו” נמצא בחלק העליון. הכרית עשויה מבד כותנה נעים ואוורירי, ממולאת בחומר רך ונוח שמעניק תחושה נעימה ובטוחה לתינוק. הגימור הוא ברמה גבוהה במיוחד, בגווני לבן טהור עם רקמה בצבע כסף או זהב מלכותי. בקניית הכרית, תקבלו במתנה כיפה מתאימה לתינוק, וניתן להוסיף רקמה של שם המשפחה ללא עלות נוספת. הכרית משמשת להנחת התינוק בזמן הטקס ומהווה מזכרת מרגשת מהאירוע המיוחד.

בואו להתרשם ממגוון הכריות שלנו לברית מילה עם רקמה ובעיצוב אישי >>>

העדויות ממקור ראשון

כדי להבין את האמונה הזו מקרוב, שוחחנו עם מספר אימהות שהחליטו להכין כרית לברית לפני ההריון. אחת מהן, עדי, משתפת: “כשהייתי בהריון הראשון, שמעתי מאמא שלי שסבתא שלי עשתה את זה. החלטתי ללכת בעקבותיה והכנתי כרית לברית. למרבה הפלא, נולד לי בן זכר!”

רבים מההורים שהכינו כרית לברית מילה מדווחים על תחושה של חיבור עמוק למסורת היהודית ולקהילתם. גם אם האמונה אינה מבוססת מדעית, היא מעניקה תחושת ביטחון ושייכות למשפחות רבות.

איך לבחור את הכרית המתאימה?

כאשר מחליטים להכין כרית לברית, ישנם מספר קריטריונים שחשוב לקחת בחשבון:

  1. איכות הבד: בחרו בבד נעים ורך שיתאים לתינוק.
  2. עיצוב: הכרית צריכה להיות מעוצבת בהתאם לטעמכם האישי ולמסורת המשפחתית.
  3. התאמה אישית: הוספת רקמה עם שם התינוק או תאריך הלידה יכולה להעניק מגע אישי ומיוחד.

 

כרית לברית מילה - סגולה לבן זכר1
כרית לברית מילה – סגולה לבן זכר

המיתוס והמדע

האמונה בכוחן הסגולי של חפצים אינה זרה לעולם המדע, אך קשה להוכיח קשר ישיר בין הכנת כרית לברית לבין הולדת בן זכר. פסיכולוגים טוענים כי אמונות מסוג זה מעניקות תחושת שליטה וביטחון להורים, מה שמוביל לתחושת רוגע ושלום נפשי במהלך ההריון.

מסקנות ודעה אישית

בעוד שאין הוכחה מדעית לכך שהכנת כרית לברית היא סגולה לבן זכר, אין ספק שהמסורת מעניקה תחושת ביטחון ושייכות למשפחות רבות. כהורים לעתיד, חשוב לבחור במה שמעניק לכם את התחושה הטובה ביותר ולחוש חיבור למסורת ולמשפחה.

הדעה האישית שלי: למרות שאני לא מאמינה באמונות תפלות, אני חושבת שהכנת כרית לברית היא מסורת מקסימה שמחברת בין דורות. גם אם זה לא מבטיח בן זכר, זה בהחלט יכול להוסיף נופך מיוחד לתקופת ההריון ולהכנות לקראת הלידה, לגרום לביטחון בזמן ההריון ואולי אפילו להגדיל את הסיכויים לבן זכר על ידי שליחת רגשות חיוביים לתת מודע.

סיכום

בסופו של דבר, האמונה כי כרית לברית היא סגולה לבן זכר היא חלק ממסורת עשירה ומגוונת. אם אתם מתחברים לאמונה הזו, כדאי לכם להכין את הכרית המיוחדת ולהנות מהתהליך. חשוב לזכור שהכנת הכרית היא קודם כל אקט של אהבה וטיפוח לקראת הגעת התינוק.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

למה תינוקות בוכים בלילה
בלוג

למה תינוקות בוכים בלילה?

השאלה למה תינוקות בוכים בלילה היא שאלה שללא ספק מעסיקה מספר רב של הורים. השעה מאוחרת, כל הבית שקט ונעים כשלפתע מתחילים לשמוע קול בכי עמום שהולך ומתחזק עם הזמן,

למאמר המלא »
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה לבנתיים :)חזור לחנות